Регламент проведення і зміст завдань
№
|
тривалість
(хв.)
|
Зміст періодів і завдань
|
1
|
1
|
Організаційний період. До відповіді запрошується один
учасник, який обирає 3 теми-ситуації. Вибирає з трьох одну тему яку буде розповідати. Ідентифікація учасника.
|
2
|
1
|
Підготовка до відповіді
|
3
|
5
|
Відповідь учня: монологічне висловлювання,виклад
фактичного матеріалу, участь в співбесіді на обрану тему ( у тому числі
ініціативне говоріння, постановка запитань до членів журі, адекватне
реагування на їх запитання, або створення своєї позиції, думки,аргументування
тощо)
|
4
|
3
|
Оцінювання відповіді членами журі
|
Разом
|
10
|
Учасник після однохвилинної підготовки має висловитись відповідно до
запропонованої
Комунікативне завдання вважається розв`язаним у разі змістової та
функціональної
відповідності висловлювання до ситуації, адекватності використання
мовленнєвих
Після завершення монологічного повідомлення учень бере участь у співбесіді
з членами
журі, обсяг якої орієнтовно 10 реплік ( по 5 з боку журі та учасника
олімпіади).
Монологічне висловлювання повинно відповідати ситуації, бути повним,
послідовним,
комунікативне спрямованим ( містить особистісні оціночні фрази, власне
ставлення
учня до об`єкту висловлювання ), лексично насиченим, правильно фонетично і
граматично оформленим.
Запитання членів журі повинні бути різного типу. Уточнення і запит
додаткової інформації
не є окремим запитанням. Відповіді учнів мають бути повними, вичерпними і
конкретними, лексично насиченими,
правильно фонетично і граматично оформленими.
Обсяг відповіді може бути різним, але відповідь повинна свідчити, що учень
правильно
розуміє запитання чи спонукання з першого пред’явлення і адекватно на них
реагує.
ОБСЯГ
МОНОЛОГІЧНОГО ВИСЛОВЛЮВАННЯ:
9 кл. – не менше 15 речень
10 – 11 кл. – не менше 18-20 речень
ПОВНОТА
РОЗКРИТТЯ ТЕМИ ( від 1 до 3 балів )
|
|
3 БАЛИ
|
за достатнє за обсягом висловлювання, яке відповідає зазначеній темі,
розкриває її логічно та послідовно, містить власну думку.
|
2 БАЛИ
|
за посереднє за обсягом
висловлювання, яке відповідає
зазначеній темі, розкриває її логічно та послідовно.
|
1 БАЛ
|
за недостатнє за обсягом висловлювання, яке відповідає зазначеній темі,
але не розкриває її логічно та послідовно.
|
КОМУНІКАТИВНА
СПРЯМОВАНІСТЬ ( від 1 до 3 балів)
|
|
3 БАЛИ
|
за висловлювання, яке повністю відповідає ситуації спілкування, містить
особистісні оцінюючі фрази, передає власне ставлення учня до об`єкту висловлювання.
|
2 БАЛИ
|
за висловлювання, яке повністю відповідає ситуації спілкування, містить
особистісні оцінюючі фрази, але
неадекватно передає ставлення учня до об`єкту висловлювання.
|
1 БАЛ
|
за висловлювання , яке не повністю відповідає ситуації спілкування, не
містить особистісних оцінюючих фраз, не передає власного ставлення учня до об`єкту
висловлювання.
|
ІНФОРМАЦІЙНА
ЗНАЧИМІСТЬ ( від 0 до 2 балів)
|
|
2 БАЛИ
|
за адекватне і достатнє використання країнознавчого матеріалу, своїх
знань з інших дисциплін на підтримку власних міркувань або для посилення
естетичного рівня викладу.
|
1 БАЛ
|
за не зовсім адекватне та не достатнє
використання країнознавчого матеріалу, своїх знань з інших дисциплін
на підтримку власних міркувань або для посилення естетичного рівня викладу.
|
0 БАЛІВ
|
за відсутність інформаційної значимості
висловлювання.
|
ЛІНГВІСТИЧНА
КОМПЕТЕНЦІЯ (20 балів)
|
|
ВИМОВА
( від 1 до 4 балів)
|
|
4 БАЛИ
|
за нормативний рівень вимови всіх звуків іноземної мови та правильне
інтонаційне оформлення мовлення.
|
3 БАЛИ
|
за нормативний рівень вимови важких звуків іноземної мови та правильне інтонаційне оформлення
мовлення.
|
2 БАЛИ
|
за частково ненормативний рівень вимови важких звуків та не завжди
правильне інтонаційне оформлення мовлення.
|
1 БАЛ
|
за переважно ненормативний рівень вимови важких звуків та неправильне
інтонаційне оформлення мовлення.
|
ЛЕКСИЧНИЙ
ЗАПАС ( від 1 до 6 балів )
|
|
6 БАЛІВ
|
за високу лексичну насиченість, різноманітність вжитих структур, кліше,
виразів, ідіом, точність епітетів, порівнянь тощо.
|
5 БАЛІВ
|
за достатню лексичну насиченість, різноманітність вжитих структур, кліше,
виразів, ідіом тощо.
|
4 БАЛИ
|
за посередню лексичну насиченість, різноманітність вжитих структур,
кліше, виразів тощо.
|
3 БАЛИ
|
за посередню лексичну насиченість, одноманітність вжитих структур, кліше,
виразів.
|
2 БАЛИ
|
за недостатню лексичну насиченість, одноманітність вжитих структур,
кліше, виразів.
|
1 БАЛ
|
за недостатню лексичну насиченість, одноманітність вжитих структур,
відсутність вжитих кліше, виразів, ідіом.
|
ФУНКЦІОНАЛЬНА
АДЕКВАТНІСТЬ ( 1- 2 бали)
|
|
2 БАЛИ
|
за достатню функціональну адекватність вжитих лексичних одиниць, структур
тощо.
|
1 БАЛ
|
за недостатню функціональну адекватність вжитих лексичних одиниць, структура.
|
ГРАМАТИЧНА
ПРАВИЛЬНІСТЬ (від 1 до 8 балів )
|
|
8 БАЛІВ
|
за нормативне додержання правил порядку слів у реченні, вживання
інверсії, правильність утворення і адекватність вживання граматичних форм,
достатню різноманітність вжитих граматичних структур.
|
7 БАЛІВ
|
за нормативне додержання правил порядку слів у реченні, вживання
інверсії, правильність утворення і адекватність вживання граматичних форм,
посередню різноманітність вжитих граматичних структур
|
6 БАЛІВ
|
за нормативне додержання правил порядку слів у реченні, вживання інверсії, правильність утворення, яке
незначні порушення адекватності вживання граматичних форм, які не впливають
на акт комунікації, посередню різноманітність вжитих граматичних структур.
|
5 БАЛІВ
|
за нормативне додержання правил порядку слів у реченні, вживання
інверсії, незначні порушення
правильності утворення та адекватності вживання граматичних форм, які
не впливають на акт комунікації, посередню різноманітність вжитих граматичних
структур
|
4 БАЛИ
|
за часткове недодержання правил порядку слів у реченні , незначні
порушення правильності утворення та адекватності вживання граматичних форм,
які не впливають на акт комунікації, посередню різноманітність вжитих
граматичних структур.
|
3 БАЛИ
|
за часткове недодержання правил порядку слів у реченні, незначні порушення
правильності утворення та адекватності вживання граматичних форм, які не
впливають на акт комунікації, недостатню різноманітність вжитих граматичних
структур.
|
2 БАЛИ-
|
за недодержання правил порядку слів у реченні, значні порушення
правильності утворення та адекватності вживання граматичних форм , які
впливають на акт комунікації, недостатню різноманітність вжитих граматичних
структур.
|
1 БАЛ
|
за недодержаним правил порядку слів у реченні, значні порушення
правильності утворення та адекватності вживання граматичних форм, які
впливають на акт комунікації, одноманітність вжитих граматичних структур.
|
ЗАОХОЧУВУЛЬНИЙ
БАЛ( від 1 до 2 балів)
|
|
2 БАЛИ
|
вибірково за ініціативність, емоційність та експресивність висловлювання,
якщо це значно сприяє реалізації рівня
сформованості усної мовленнєвої компетенції.
|
1 БАЛ
|
вибірково за емоційність та експресивність висловлювання, якщо це сприяє реалізації
рівня сформованості усної мовленнєвої
компетенції
|
ЗАГАЛЬНА
СУМА БАЛІВ ВІД 6 ДО 30 БАЛІВ У ВІДПОВІДНОСТІ
ДО КРИТЕРІЇВ,
ЯКІ
НАВЕДЕНІ ВИЩЕ
|
No comments:
Post a Comment