Sunday, 5 November 2017

ОЛІМПІАДА З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ



Регламент проведення і зміст завдань

тривалість
(хв.)
Зміст періодів і завдань
1
1
Організаційний період. До відповіді запрошується один учасник, який обирає 3 теми-ситуації. Вибирає з трьох одну тему яку буде розповідати. Ідентифікація учасника.
2
1
Підготовка до відповіді
3
5
Відповідь учня: монологічне висловлювання,виклад фактичного матеріалу, участь в співбесіді на обрану тему ( у тому числі ініціативне говоріння, постановка запитань до членів журі, адекватне реагування на їх запитання, або створення своєї позиції, думки,аргументування тощо)
4
3
Оцінювання відповіді членами журі
Разом
10


Учасник після однохвилинної підготовки має висловитись відповідно до запропонованої
Комунікативне завдання вважається розв`язаним у разі змістової та функціональної
відповідності висловлювання до ситуації, адекватності використання мовленнєвих
зразків, а також нормативності мовлення учасника.
Після завершення монологічного повідомлення учень бере участь у співбесіді з членами
журі, обсяг якої орієнтовно 10 реплік ( по 5 з боку журі та учасника олімпіади).
Монологічне висловлювання повинно відповідати ситуації, бути повним, послідовним,
комунікативне спрямованим ( містить особистісні оціночні фрази, власне ставлення
учня до об`єкту висловлювання ), лексично насиченим, правильно фонетично і
граматично оформленим.
Запитання членів журі повинні бути різного типу. Уточнення і запит додаткової інформації
не є окремим запитанням. Відповіді учнів мають бути повними, вичерпними і
конкретними, лексично насиченими,  правильно фонетично і граматично оформленими.
Обсяг відповіді може бути різним, але відповідь повинна свідчити, що учень правильно
розуміє запитання чи спонукання з першого пред’явлення і адекватно на них реагує.


ОБСЯГ МОНОЛОГІЧНОГО ВИСЛОВЛЮВАННЯ:
9 кл. – не менше 15 речень
10 – 11 кл. – не менше 18-20 речень


ПОВНОТА РОЗКРИТТЯ ТЕМИ ( від 1 до 3 балів )

3 БАЛИ
за достатнє за обсягом висловлювання, яке відповідає зазначеній темі, розкриває її логічно та послідовно, містить власну думку.
2 БАЛИ
за посереднє за обсягом   висловлювання, яке відповідає  зазначеній темі, розкриває її логічно та послідовно.
1 БАЛ
за недостатнє за обсягом висловлювання, яке відповідає зазначеній темі, але не розкриває її логічно та послідовно.
КОМУНІКАТИВНА СПРЯМОВАНІСТЬ ( від 1 до 3 балів)
3 БАЛИ  
за висловлювання, яке повністю відповідає ситуації спілкування, містить особистісні оцінюючі фрази, передає власне ставлення учня до об`єкту висловлювання.
2 БАЛИ 
за висловлювання, яке повністю відповідає ситуації спілкування, містить особистісні оцінюючі  фрази, але неадекватно передає ставлення учня до об`єкту висловлювання.
1 БАЛ
за висловлювання , яке не повністю відповідає ситуації спілкування, не містить особистісних оцінюючих фраз, не передає  власного ставлення учня до об`єкту висловлювання.
ІНФОРМАЦІЙНА ЗНАЧИМІСТЬ ( від 0 до 2 балів)
2 БАЛИ
за адекватне і достатнє використання країнознавчого матеріалу, своїх знань з інших дисциплін на підтримку власних міркувань або для посилення естетичного рівня викладу.
1 БАЛ
за не зовсім адекватне та не достатнє  використання країнознавчого матеріалу, своїх знань з інших дисциплін на підтримку власних міркувань або для посилення естетичного рівня викладу.
0 БАЛІВ
 за відсутність інформаційної значимості висловлювання.
ЛІНГВІСТИЧНА КОМПЕТЕНЦІЯ (20 балів)
ВИМОВА ( від 1 до 4 балів)
4 БАЛИ  
за нормативний рівень вимови всіх звуків іноземної мови та правильне інтонаційне оформлення мовлення.
3 БАЛИ  
за нормативний рівень вимови важких звуків іноземної мови    та правильне інтонаційне оформлення мовлення.
2 БАЛИ  
за частково  ненормативний  рівень вимови важких звуків та не завжди правильне інтонаційне оформлення мовлення.
1 БАЛ
за переважно ненормативний рівень вимови важких звуків та неправильне інтонаційне оформлення мовлення.
ЛЕКСИЧНИЙ ЗАПАС ( від 1 до 6 балів )
6 БАЛІВ  
за високу лексичну насиченість, різноманітність вжитих структур, кліше, виразів, ідіом, точність епітетів, порівнянь тощо.
5 БАЛІВ  
за достатню лексичну насиченість, різноманітність вжитих структур, кліше, виразів, ідіом тощо.
4 БАЛИ
за посередню лексичну насиченість, різноманітність вжитих структур, кліше,  виразів тощо.
3 БАЛИ
за посередню лексичну насиченість, одноманітність вжитих структур, кліше, виразів.
2 БАЛИ
за недостатню лексичну насиченість, одноманітність вжитих структур, кліше, виразів.
1 БАЛ  
за недостатню лексичну насиченість, одноманітність вжитих структур, відсутність вжитих кліше, виразів, ідіом.


ФУНКЦІОНАЛЬНА АДЕКВАТНІСТЬ ( 1- 2 бали)
2 БАЛИ
за достатню функціональну адекватність вжитих лексичних одиниць, структур тощо.
1 БАЛ
за недостатню функціональну адекватність вжитих  лексичних одиниць, структура.
ГРАМАТИЧНА ПРАВИЛЬНІСТЬ (від 1 до 8 балів )
8 БАЛІВ
за нормативне додержання правил порядку слів у реченні, вживання інверсії, правильність утворення і адекватність вживання граматичних форм, достатню різноманітність вжитих граматичних структур.
7 БАЛІВ
за нормативне додержання правил порядку слів у реченні, вживання інверсії, правильність утворення і адекватність вживання граматичних форм, посередню різноманітність вжитих граматичних структур
6 БАЛІВ 
за нормативне додержання правил порядку слів у реченні, вживання  інверсії, правильність утворення, яке незначні порушення адекватності вживання граматичних форм, які не впливають на акт комунікації, посередню різноманітність вжитих граматичних структур.
5 БАЛІВ
за нормативне додержання правил порядку слів у реченні, вживання інверсії, незначні порушення  правильності утворення та адекватності вживання граматичних форм, які не впливають на акт комунікації, посередню різноманітність вжитих граматичних структур
4 БАЛИ
за часткове недодержання правил порядку слів у реченні , незначні порушення правильності утворення та адекватності вживання граматичних форм, які не впливають на акт комунікації, посередню різноманітність вжитих граматичних структур.
3 БАЛИ
за часткове недодержання правил порядку слів у реченні, незначні порушення правильності утворення та адекватності вживання граматичних форм, які не впливають на акт комунікації, недостатню різноманітність вжитих граматичних структур.
2 БАЛИ-
за недодержання правил порядку слів у реченні, значні порушення правильності утворення та адекватності вживання граматичних форм , які впливають на акт комунікації, недостатню різноманітність вжитих граматичних структур.
1 БАЛ
за недодержаним правил порядку слів у реченні, значні порушення правильності утворення та адекватності вживання граматичних форм, які впливають на акт комунікації, одноманітність вжитих граматичних структур.
ЗАОХОЧУВУЛЬНИЙ БАЛ( від 1 до 2 балів)
2 БАЛИ
вибірково за ініціативність, емоційність та експресивність висловлювання, якщо  це значно сприяє реалізації рівня сформованості усної мовленнєвої компетенції.
1 БАЛ 
вибірково за емоційність та експресивність  висловлювання, якщо це сприяє реалізації рівня сформованості усної мовленнєвої  компетенції
                ЗАГАЛЬНА СУМА БАЛІВ   ВІД 6 ДО 30 БАЛІВ У ВІДПОВІДНОСТІ ДО КРИТЕРІЇВ,
ЯКІ НАВЕДЕНІ ВИЩЕ

No comments:

Post a Comment