Friday, 22 January 2021

Транскрипція на допомогу у введенні словничків

                                         









Учню необхідно вивчити транскрипцію англійських слів та правила читання англійської мови. А вивчення слів починається з вивчення вимови англійських звуків. У цьому допоможе транскрипція англійських звуків.

Голосні звуки

Транскрипція англійського звукуЗвучання звуку в українській мові
[e]е
[i]i
[i:]i (довге)
[о]о
[æ]е (коротке; його вимова схожа на російський звук ‘э’)
[Λ]а
[a:]а (подовжене; в кінці ледве-ледве чутно м’яке ‘p’)
[u]у
[u:]у (довге)
[ε:]е (подовжене; трохи чутно звук ‘p’ в кінці)
[ə]‘а’ або ‘е’ (без наголосу)

Дифтонги (два та більше голосних звуки)

Транскрипція англійського звукуЗвучання звуку в українській мові
[ei]ей
[аі]ай
[оі]ой
[au]ау
[əu]оу
[eə]еа
[iə]
[aiə]айа

Приголосні

Транскрипція англійського звукуЗвучання звуку в українській мові
[∫]ш
[t∫]ч
[ð]з (для його вимовляння потрібно помістити кінчик язика між зубами та намагатися вимовити звук ‘д’)
[θ]с (для його вимовляння потрібно помістити кінчик язика між зубами та намагатися вимовити звук ‘с’)
[ŋ]носовий звук ‘н’
[j]й
[p]п
[b]б
[v]в (твердий)
[f]ф
[z]з
[s]с
[g]ґ
[k]к
[t]т
[d]д
[ʒ]ж (м’який)
[l]л
[m]м
[n]н
[w]в (дуже “швидкий” звук. для його вимовляння потрібно скласти губи в трубочку та вимовити `в`)
[r]р (його вимовляння в англійській більш м’яке, ніж в українській)

Читання букв “c” та “g”

Букву с слід читати як [s] перед еіу:

pencil – олівець

nice – хороший


cycle - цикл

В інших випадках літеру с читаємо як [k]:

cake – пиріжок

act – дія

music -музика

picture -малюнок

come – йти

Букву g слід читати як [d3] перед еiу:

orange – апельсин

giraffe -жирафа

gym – спортзал

В інших випадках літеру g читаємо як [g]:

leg – нога

gо -йти

bag – сумка

grow – рости

Читання деяких буквосполучень

ch [ t∫] cheese, chess, chick, church

ck [k] chick, cricket, duck, pick

ng [ŋ] morning, playing, sing, song 

sh [∫] she, shine, show, shirt

ph [f] phone, photo

th [θ] maths, thanks, three, thin, clothes

th [ð] then, they, these

wh [w] what, where, when

wh [h] who, whose

wr [r] write, writing

No comments:

Post a Comment